Probleem bij openen bestand PageMaker 6.5 in versie 7
Thread poster: Chantal Henno
Chantal Henno
Chantal Henno  Identity Verified
Local time: 03:09
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
Nov 11, 2003

Beste collega's,
ik heb een probleem bij het openen van een Pagemakerbestand 6.5. Ik heb zelf versie 7 en normaal is dat geen probleem, maar nu krijg ik bij dit bepaalde bestand de foutmelding "internal error: bad table index". Heeft iemand een idee? Of kan iemand eventueel kijken of hij/zij dit bestand kan openen in 6.5 en misschien opslaan met een andere naam.
Of misschien heeft iemand beide versies heeft, en kan hij/zij het bestand opslaan in versie 7.
Alvast bedankt,
... See more
Beste collega's,
ik heb een probleem bij het openen van een Pagemakerbestand 6.5. Ik heb zelf versie 7 en normaal is dat geen probleem, maar nu krijg ik bij dit bepaalde bestand de foutmelding "internal error: bad table index". Heeft iemand een idee? Of kan iemand eventueel kijken of hij/zij dit bestand kan openen in 6.5 en misschien opslaan met een andere naam.
Of misschien heeft iemand beide versies heeft, en kan hij/zij het bestand opslaan in versie 7.
Alvast bedankt,
Groetjes
Chantal
Collapse


 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Netherlands
Local time: 03:09
Member (2002)
German to Dutch
+ ...
SITE LOCALIZER
6.5 Nov 12, 2003

Hallo Chantal,

ik heb 6.5, je mag het bestand wel even toezenden zodat ik kan kijken of ik hem kan openen. Je weet maar nooit.

Resultaat: zelfde foutmelding. Ik werk echter met een versie die ik ooit van een klant heb gekregen (kopie dus), dus het zou bij mij een licentiekwestie kunnen zijn.

[Edited at 2003-11-12 08:49]


 
Chris Hopley
Chris Hopley  Identity Verified
Netherlands
Local time: 03:09
German to English
+ ...
Adobe support page Nov 12, 2003

Troubleshooting Unopenable PageMaker 7.x Publications in Windows


[Edited at 2003-11-12 08:51]


 
Chantal Henno
Chantal Henno  Identity Verified
Local time: 03:09
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Honderdduizend maal bedankt. Nov 12, 2003

Bedankt voor de hulp Henk!

Henk Peelen wrote:

Hallo Chantal,

ik heb 6.5, je mag het bestand wel even toezenden zodat ik kan kijken of ik hem kan openen. Je weet maar nooit.

Resultaat: zelfde foutmelding. Ik werk echter met een versie die ik ooit van een klant heb gekregen (kopie dus), dus het zou bij mij een licentiekwestie kunnen zijn.

[Edited at 2003-11-12 08:49]


 
Chantal Henno
Chantal Henno  Identity Verified
Local time: 03:09
Member (2002)
English to Dutch
+ ...
TOPIC STARTER
Dank je wel Chris Nov 12, 2003

Hallo Chris,
bedankt voor de link. Heel interessant. Heeft mijn probleem niet opgelost, maar kan zeker in de toekomst van pas komen.
Groetjes en hartelijk bedankt,
chantal

Chris Hopley wrote:

Troubleshooting Unopenable PageMaker 7.x Publications in Windows


[Edited at 2003-11-12 08:51]


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Probleem bij openen bestand PageMaker 6.5 in versie 7






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »